Corinas Blogg

Alla inlägg den 16 maj 2012

Av Corina - 16 maj 2012 09:43

Och vips så var det onsdag ! Tiden rusar fram. Igår kväll hade Alma fotbollsträning inne i Umeå med nya laget. Jag agerade taxi till henne och hennes två kompisar. Släppte av flickorna på träningen och åkte själv upp på NUS för att besöka gubben.

Han får troligtvis komma hem idag efter ronden. Väntar på besked i skrivande stund eftersom ronden gås efter kl 10 vad jag förstod.


 

Denna bilden får mig att tänka på varelsen ET som Spielberg skapade för många år sedan. En film som fortfarande är lika bra tycker jag i alla fall.


 

Vad blomman heter har jag inte en aning om. Köpte buketten i Hissjö på ICA när jag handlade häromdagen. Men tydligen en blomma som står länge, till skillnad från rosor. Kul för då kan jag fota extra mycket bilder ;)


             


Har som vanligt lite att pyssla med här hemma men det lär väl inte bli så vansinnigt mycket denna dagen trotts allt. Svårt att ta sig för har jag då maken inte finns hemma ;) Och jag går bara och sneglar på telefonen hela tiden och väntar på det där samtalet som säger att han vill bli hämtad :)


                           


Min nya telefon ja, den fungerar så bra som en android telefon ska fungera. Kan kolla mina mail även om jag inte är hemma.....kanske en onödig funktion men men........


Just nu har jag väl inte så värst mycket att förtälja, rätt stillsamt här hemma när man är ensam. Nu får ni ha en fortsatt trevlig dag. Vi ses ! 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards