Corinas Blogg

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Corina - 13 april 2012 22:18

Och inga olyckor hittills och nu är det ju dags att närma sig sängen.


 


Arbetsdagen har väl varit bara bra. Finns alltid saker att göra och man hinner olyckligtvis inte allt man tänkt sig, som vanligt !

Men imorgon är det en ny dag och man kanske hinner lite av det man missat denna dagen.


Maken är iväg på manligt nöje ikväll, logen Orion med andra ord. Vi möttes i dörren när jag kom hem kan man väl säga. Makens Gikt börjar nu släppa med hjälp av medicinen han fick igår. Vi får se hur länge han slipper eländet denna gång.

Gikt är ju inget att leka med utan ska behandlas ! Kan gå illa om det inte behandlas. Kroppens alla leder kan bli skadade och inte bara stortån som man trodde tidigare. Men som sagt, maken är bättre igen !


     


Visar de tre tavlorna som jag gjort till jobbet. Dom är nu ramade men jag blev inte riktigt nöjd med den biten.

Får göra om det vid annat tillfälle med bättre bakgrundspapper till ramarna. Men dom blir nog fina där dom ska sitta i alla fall.


Nix, börjar bli lite trött och imorgon är det en ny arbetsdag, har sovmorgon. Börjar kl 12 och slutar kl 21 imorgon. Ha en bra natt får jag väl säga nu.

Vi ses !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards