Corinas Blogg

Alla inlägg den 11 april 2012

Av Corina - 11 april 2012 13:11

Ledig från jobbet. En sväng ner till Umeå har det blivit för att köpa skor till Alma och Viktor. Ett par till Viktor och två par blev det till Alma. Notan slutade på 548 kr, billigt för tre par skor !


   


Första bilderna för dagen. Bild 1 är orginalet och bild två resultatet av min redigering och lek i elements.

Roar mig fortfarande med mina rosor. Fotar nytt och jobbar med, fotar lite olika vinklar och så vidare för att kanske nå andra resultat ;)


     


Jobbar vidare på nästa blomma. Samma fast närmare :)


   


En gul ros. Kanske roligare att se hur orginalet var innan jag gjorde om den ?


   


Är väl egentligen bara fantasin som sätter gränserna, och kanske vad man fotat såklart opckså. Jag fotar

ju som ni nog märkt gärna blommor !


   


   


   


   


   


Det var dagens arbete, hittills i alla fall. Hinner nog testa mera innan denhär dagen är slut.

Ute är det grått och trist och tät dimma. Man ser inget nästan så att gå ut med kamera är inte lönt.

Får bli en innedag denna dagen, funderar på att inta soffan en stund faktiskt. Som vanligt vaknade jag ju

innan tuppen så nu när jag ätit lunch och druckit kaffe känner jag mig ganska mosig ;)

Sedan har jag ren tvätt att ta hand om och diskbänken börjar bli full igen plus att jag måste diska

mina nya djuptallrikar som jag köpte idag.


Så nu får ni ha en fortsatt trevlig dag.

Vi ses ! 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards