Corinas Blogg

Alla inlägg den 10 april 2012

Av Corina - 10 april 2012 09:03

Så var då Påsken till ända. Jobbade full dag igår och det gick väl bra. Flöt på helt ok hela dagen. Kan dock irritera mig lite på att det lämnas arbete från helgen som man får göra på måndagen. Detta händer lite nu och då ! Andra gången jag drabbas av detta är det nu på kort tid. Även om det är röda dagar i almanackan ska arbetet utföras, så är det.


 

Idag arbetar jag kvällen med start kl 12 och slut kl 21. Ska nog gå bra det med som vanligt. Tycker kvällarna trotts allt brukar vara rätt trivsamma att arbeta. Visserligen har vi ett helt annat klintel just nu, som sitter uppe lite längre men det kan vara väldigt trevligt också ! Man får lite mera respons numera och kan fråga hur respektive vill ha det och det tycker jag om.


    

Vi har nu ny chef i alla fall. Verkar lovande måste jag säga med en chef som man får tag på och som man kan prata med. Känns väldigt bra ! En chef som vet hur det är att jobba och som anser att man ska få ha roligt på jobbet. Jag tror att det kommer att bli väldans bra bara hon blir varm i kläderna som vi säger ! Denna veckan är hon dock ledig och tillbringar den uppe till fjälls.


Hos oss snöar det och blåser idag. Riktigt aprilväder med andra ord. Men vad gör det ? Skulle tro att våren kommer förr eller senare även till oss detta året. Brukar inte vara bra om våren kommer för snabbt heller. Man får alltid bakslag och det är bättre bakslagen kommer med en gång, eller hur ? Annars blir det bakslag när det börjat grönska och allt fryser och det tar hela sommaren innan allt ser normalt ut....inte roligt det heller !


Ha nu en fortsatt trevlig dag ! Vi ses ! 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards