Corinas Blogg

Alla inlägg den 7 april 2012

Av Corina - 7 april 2012 09:31

Påsken skuttar vidare. Efter en god natts sömn är man redo att ta emot även denna dagen. Morgonkaffet urdrucket x 2 och jag har hunnit duscha. Familjen är alla vakna och ute lyser solen. Nu ska bara håret fixas, sedan borde jag vara klar för att utföra det planerade.

Idag blir det en resa ner till Hörnefors för ett besök hos min pappa och hans hustru Gertrude. Kanske blir det bara vi men man vet aldrig. Sällan är det bara vi men flera av mina syskon var nog till dom tidigare denna Påsken.


 

Jag arbetar vidare med mina tulpaner jag. Lyckades inte få tag i Påskliljor som jag tänkt mig. Kanske idag när jag ska ut och bila hittar jag en bukett. Så tills vidare är det fortfarande tulpaner ;)

Ska ta med mig de foton jag framkallat....kanske något passar som present, en Påskpresent till våran favorit Momme !



                                               


 


Tar nog med mig kameran idag också. Kanske kan det bli något foto fast objekten brukar vara ovilliga dit jag ska. Man får liksom fotografera lite i smyg, även om det inte är så lätt när man har min gigatiska kamera och blixt ;) Vi får väl se hur det går med den saken. Kameran följer med i alla fall.

Ska också köpa med en påsktårta om jag hittar någon. Något måste man ju bjuda på och jag köper eftersom

jag inte gillar att baka.


Så nu får ni fortsätta med erat Påskfirande.

Ha en fortsatt härlig dag där ute.


Vi ses !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards