Corinas Blogg

Alla inlägg den 24 mars 2012

Av Corina - 24 mars 2012 20:13

Så har jag bytt igen. Denna gången är det tillverkat med Photoshop Elements ! Denna gången känns det lite bättre i alla fall.


 

Har nya foton men har inte haft tid att ladda in dom här på bloggplatsen. Får bli morgondagens pyssel. Jag har också bilder från dagens besök i Tavelsjö Kyrka där dottern Alma sjöng tillsammans med en hög andra barn. Jag hoppas bilderna blev skapliga i alla fall. Ska kika igenom dessa imorgon och försöka lägga ut dom då.

Nu vilar jag lite från att ändra på bloggen. Jag får försöka leta fram lite fler plugins till elements också så kanske jag är någorlunda på banan igen med bakgrunder i alla fall.


Vi ses !

Av Corina - 24 mars 2012 13:11

Det är verkligen inte lätt att få till bloggen utan PSP :( Den blir inte alls som jag vill ha den. Men å andra sidan kanske man ska se det så att det är det skrivna man ska titta på, eller ?


 

Men fy jag gillar det inte alls ! Får testa mera och kanske få till något som åtminstone kan kallas fint för detta liknar anka i mina ögon i alla fall .......


I eftermiddag blir det besök i kyrkan för min del. Dottern med flera ska sjunga. Kommer säkert att bli trevligt.


Vi ses 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards