Corinas Blogg

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Corina - 11 mars 2012 08:40

God morgon allihopa ! Levereade ju bilderna från vår lilla tripp redan igår kväll. Men jag var för trött att skriva något om vår resa.

Själva resan blev lika trevlig som vanligt och barnen åkte slalom två dagar utan minsta lilla skada. Vädret var väl inte riktigt med oss, snöade och var mulet och blåste aningen för mycket. Värre var det andra dagen när vi skulle hem från Nalovardo, då dog vår bil bara så där. Blev bogsering tillbaka till Sorsele och en mekaniker, som kanske kan ha vår bil levande igen i slutet av nästa vecka.

Inte är det samma service som hemma hos Etting maskin !

Nåja, vi fick låna Kristinas bil så vi kom oss hem ialla fall. För min del behövs jag nog på jobbet imorgon och barnen börjar ju skolan också.



 Eftersom ni fick bilder från resan i förra inlägget blir det lite tulpaner i detta inlägg istället. Fortsätter att testa lite olika :)



Just makro tycker jag är väldigt roligt att pyssla med. Att komma riktigt när är spännande !


 


Nu får ni ha en fortsatt trevlig söndag. Kanske kan det bli lite mera foton under dagen. Man vet aldrig.


Vi ses       

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards