Corinas Blogg

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Corina - 5 mars 2012 13:20

Måndag och ny vecka. Jag har semester hela veckan vilket verkligen känns vansinnigt härligt. Barnen har sportlov och det betyder ett fasligt liv här hemma :) Men det får man leva med.


 

Har förlikat mig med att mina program försvunnit. Får ersätta så småningom. Tillsvidare uppdaterar jag på annat sätt, får lov att lära mig med andra ord :) Ska väl gå det också skulle jag tro. Datorn fungerar ju i alla fall. Hade tänkt uppdatera med nya foton i mina gallerier men som vanligt sitter någon annan vid den stationära :) Får vänta tills den blir ledig, troligen sent ikväll/natt.

Bakgrunder och loggor får jag väl vara nöjd med tills programmet är nytt......blir det verkligen kris får jag väl be någon om hjälp, men min hemsida finns ju och min blogg ser väl skaplig ut just nu. Så livet går vidare med andra ord.



Idag snurrar tvättmaskinen för fullt. Nästan så den går varm :) Vet inte vad dom pysslat med under helgen men bytt kläder har dom i alla fall gjort ! Korgen formligen svämmade över kan man lugnt påstå. Nu är jag inne på den fjärde maskinen och fortfarande har jag tvätt kvar att köra. Tummlaren går också för fullt.



Inga nya bilder att visa idag så det blir gammal skåpmat tills längre fram. På onsdag åker vi ju till fjälls. Då lär det väl bli några bilder tagna skulle jag tro. Nu ska jag se om datorn är ledig så ska jag lägga ut lite bilder på hemsidan igen.


Vi ses   

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards