Corinas Blogg

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Corina - 23 februari 2012 08:13


Vad blir det idag då ?

Jo jag börjar jobba kl 16 men innan dess ska jag ner och handla är det meningen. Rätt tomt är det i skåpen här hemma just nu.

Barnen är iväg till respektive skola nu. En bil på verkstaden har vi också.....kommer att märkas i plånboken som vanligt.


Ny tronarvinge har vi fått också, ännu en flicka. Man får väl säga grattis och det var väl bra att det gick bra med förlossningen.


   

Ute, ja det snöar inte i alla fall. Inte speciellt kallt heller, ett rätt trevligt väder med andra ord. Man borde ju egentligen ta sig ut en stund men tiden vill inte riktigt räcka till.

Om vädret är snällt blir det besök hos mamma imorgon. Min pappa ligger inne på sjukhuset. Inget allvarligt vad jag förstod, en justering på pacemakern var det visst eftersom hjärtat tydligen slog lite oregelbundet. Allt enligt pappas hustru i alla fall. Om något händer lär jag nog få reda på det, hoppas allt ska gå bra i alla fall.


Nu tar man tag i dagen med andra ord.


Vi ses

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards