Corinas Blogg

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Corina - 21 februari 2012 17:42

      Ett armband i kumihimo med en liten berlock i form av en pingvin.

   Ett lite färgstarkt armband i kumihimo, läckert för den som gilla färger :)


Annars en kort arbetsdag som blev en mycket bra dag där jag hann mera än vanligt och gick hem mycket nöjd med vad jag hunnit.

Min kropp blir allt trevligare att umgås med. Akupunkturen fungerar verkligen. Mina höfter är inte alls lika besvärliga, även om jag fortfarande är stel när jag suttit en längre stund. I rörelse är problemen nästan borta. Min axel blir allt bättre nu, jag kan röra den nästan obehindrat och den värker inte såvida jag inte gör något inte så smart :) Har till och med klarat av att städa på jobbet vilket varit en plåga tidigare.

Och på jobbet är det roligt igen ! Allt börjar fungera allt bättre tack vare vår nya sjuksköterska som har styrt upp lite av varje och som peppar oss på rätt sätt. Hon är verkligen guld värd denna människa för vår avdelning. Helt plötsligt börjar saker och ting så sakteliga fungera som dom ska och personalen är betydligt gladare och gör alla sitt arbete ( de flesta i alla fall ). Undantag som bekräftar regel finns ju alltid ;)

Har en massa nya foton men har inte hunnit ladda dessa hit till Bloggplatsen. Så ni får allt vänta på dessa tills en annan dag. Men det gör väl inget hoppas jag ;)

Nu är årets semla uppäten och min Latte snart slut. Börjar bli dags att vila lite framför TV:n.


Vi ses    

 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards