Corinas Blogg

Alla inlägg den 26 januari 2012

Av Corina - 26 januari 2012 13:11


Ja inte blir det någon snöskottning i alla fall, även om det nu råkar snöa  . Jag kan ju tycka att det räcker med snö nu.....även om jag gillar snön.


         

Lite rolig is kanske går hem idag. Denna is satt på sidospegeln på bilen igår. Kunde inte låta bli att ta fram kameran   .


         

Lite mera is....fri fantasi , vad ser ni ?


Man kan ju inte frångå prniciper så här kommer vinterbilden på vårt hus för denna vinter. Man vet ju å andra sidan inte, det kan bli fler beroende på ljus och väder :)

   

  En sån bild har jag också tagit tidigare vinter.....men varför inte ta ytterligare en ? Klart jag gjorde då chansen gavs.

  Att ta bilder på vintern är spännande ! Lite av en utmaning faktiskt, så mycket vitt. Men i svartvitt blir bilderna riktigt trevliga tycker jag.

     

Vissa dagar känns lite trassliga fast jag måste erkänna att det börjar bli lite bättre nu. Kroppen är inte lika elak längre. Fast visst värker det fortfarande och jag är verkligen allt utom smidig. Imorgon är det dags för min andra akupunkturbehandling. Skulle visst sättas fler nålar imorgon så jag tar det säkra före det osäkra, maken får följa med mig så jag inte behöver köra själv. Man vet ju aldrig.

I övrigt så händer mycket lite här hemma. Jag vilar, fotar lite, tränar och så plötsligt har dagen passerat ! Nu blir det lite mera kaffe.

Ha nu en fortsatt härlig dag !


Vi ses 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards