Corinas Blogg

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Corina - 24 januari 2012 12:37


Efter träningen inne tänkte jag att det skulle passa med en liten kort tur ute med kameran. Solen har ju till sist tydligen hittat igen denna delen av världen igen. Kallt blev det, frös som attan ganska fort och dessutom upptäckte jag att kameran var felinställd först efter jag kommit in......morr ! Nåja, nu blev det väl ganska hyfsat i alla fall. Konverterade om bilderna till svartvitt idag.



Snö är aningen lömsk att fotografera och jag tycker det oftast blir bättre i svartvitt, men som sagt det är min egen åsikt :)

          


En bild fick behålla färgen på grund av att det är en översnöad skylt :) Man är lätt begränsad under vintern när det kommer till att fotografera. Jag som inte åker skidor är ju hänvisad till befintliga och plogade vägar.

       

  Men det blev i alla fall några skapliga kort. Men jisses vad jag frös innan jag gick in. Hoppas på fler fina dagar denna veckan nu när jag ändå ska försöka få ordning på min kropp. Att fota är ju trotts allt inte speciellt tungt och det håller mitt dippade humör uppe lite också.  

Mitt träningsprogram har jag gjort denna dagen och även stretchat. Resten av denna dagen torde gå i vilans tecken. Till middag blir det Lax med tacokryddning. Ska bli spännande att testa den varianten :)


Vi ses

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards