Corinas Blogg

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Corina - 23 januari 2012 08:16


Med facit i hand skulle jag såklart ha stannat hemma denna helgen. Men så har man ju det där eviga samvetet som gör att man tänker på kollegorna först innan sig själv.

Man skulle ha kok stryk faktiskt. Just nu skulle jag helst dra täcket över skallen och skrika ! Känns bara så vansinnigt oövervinnerligt för tillfället !

Har inte sovit på hela helgen, endast någon timme åt gången. Så man är ganska så mör måste jag säga ! Det värker formligen konstant trotts medicin....visserligen lite dämpat av medicinen men det värker.

Jag vill inte vara hemma, blir bara deppad av att gå hemma men att jobba nu är ingen god ide. Mitt tålamod är liksom kört i botten och jag går bara runt och morrar som en lätt ilsken katt :)



Blir att ta det lilla lugna idag med andra ord fast det är inte så lätt. Måste dock ta tag i tvättstugan trotts allt eftersom sonens alla kläder ligger otvättade sedan förra veckan. Men det får väl ta sin tid.........får göra det i omgångar. Först ska jag följa maken ner till stan, han ska på ett möte och medan jag väntar så strosar jag runt lite på coop hade jag tänkt. Handla lite ätbart så jag får lugn och ro resten av veckan var planen, så jag kan ägna mig åt att bli frisk........kanske hittar jag latteglas......det kanske skulle få mig att i alla fall bli mindre deppad ?


Vi ses  

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards