Corinas Blogg

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Corina - 10 januari 2012 17:47


Med denna bild kan jag idag beskriva mig själv faktiskt. Totalt havererad känns det som ! Skallen tömd och kroppen gör ont ! Jag känner mig som på bilden faktiskt :)

Nåja, det torde väl bli bättre så småningom.

Nu är det dock skickat ett mail till företagshälsovården angående mina höfter och axlar. Får se om dom kan hjälpa mig till att åtminstone få sova på nätterna. Som läget är just nu får jag sova två timmar, sedan vaknar jag och måste upp för att det gör ont, sedan kanske jag sover någon timme innan jag vaknar igen och så håller det på, natt efter natt. Och det börjar sätta sina spår måste jag säga. Vet inte hur länge till man orkar, går ju skapligt medan värktabletterna hjälper på dagarn......men att ständigt äta medicin för att kunna arbeta är ju inte bra det heller.....



Just nu avnjuter jag en cappucchino från min Tassimo.Smakar så väldans bra ! Sedan tror jag det blir soffan resten av kvällen. Kroppen måste få vila för imorgon blir det att sitta i bilen under förmiddagen. Ska upp till mamma i Strycksele, vi ska hämta hennes bil eftersom den ska besiktas. Och att sitta stilla i bilen långa stunder gör min kropp synnerligen stel !


   

  Så nu får ni ha en fortsatt härlig kväll !


Vi ses

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards