Corinas Blogg

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Corina - 8 januari 2012 07:43

Tvingade kvar mig i sängen till kl 7 idag. Men vaken har jag varit sedan femtiden som vanligt. Övriga familjen sover fortfarande men kommer nog snart skulle jag tro.



Fortfarande inga nya bilder :) Årets fotande har inte riktigt kommit igång om man säger så. Och idag står det arbete på schemat igen, 12 till 21. Gårdagen bjöd på en rätt intensiv arbetsdag. Någon riktig rast blev liksom inte. Vissa dagar blir så. Men det känns i kroppen efter en sådan här dag. 


En liten uppdatering runt mitt rökande, eller snarare rökstopp. Och det går rätt bra måste jag säga. Än är jag rökfri faktiskt. Och nästa träff med slutarökagruppen är planerad till i slutet av denna månad. Det börjar bli dags att återuppta min träning igen. Min träning har ju legat nere ett bra tag nu så det blir att starta på ruta ett igen för min del. Känns väl si så där måste jag säga.

Mina planer är stavgång (stavarna väntar så snällt ute på altanen), så blir det crosstrainer på IKSU som tidigare, har ju kortet så tryggt i plånboken. Och när jag känner mig riktigt mogen blir det styrketräningen igen. Känner att jag först borde få upp flåset igen.......det försvinner snabbt :)  

Men först måste jag motivera mig ordentligt.......och komma igång med stavandet igen. Det är inte lätt det här......och jag som dessutom hade räknat med en hund och så blev det ingen denna gången heller.....bakslag igen :(



Man kan ju säga att min motivation legat i botten på slutet. Har varit en ovanligt trög vinter för min del. Har aldrig varit med om liknande. Ingenting har varit riktigt roligt även om jag verkligen försökt att motivera mig i olika aktiviteter......känns lite bättre nu. Men fortfarande tar det emot lite.....men det går åt rätt håll. Nu går vi ju mot ljusare tider och det borde ju bara bli bättre nu tycker jag, eller hur ? Och visst får man ha svackor emellanåt ?    



Ha nu en fortsatt underbar dag allihopa.

Vi ses


   

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards