Corinas Blogg

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Corina - 1 januari 2012 12:33


Det blev nytt år igen. Kämpade mig fram till tolvslaget men hade helst legat i sängen :) Nu blev det sängen ganska direkt efter tolvslaget istället. Alma hade redan somnat så även sonen :)


Nu har jag i alla fall kommit igång med mitt nya år. Tvättmaskinen har premiärsnurrat denna första dag på 2012. Och jag har varit ute en liten tur med min kamera denna första dagen också.



Vi har vinter fortfarande. Hyfsat med snö men mulet denna dagen så det var inget fotoljus speciellt. Och det är svårt att fotografera snö så det blir riktigt bra.

Just pratat med min mamma också. Hon mår inte riktigt bra, magen som inte vill vara riktigt snäll. Men annars lät det helt ok efter helgerna. Ska försöka komma mig upp till henne när allt blir lugnare här hemma.



Denna går bra att få hyra till våren :) Men man får vara ute i god tid isåfall. Brukar snabbt bli upptagen bara våren kommer.


             


Några foton från min promenad idag.



Min favoritdryck just nu. En Latte från min Tassimomaskin :) Är så vansinnigt smaskigt ska ni veta. Ska nog snart ta mig en innan jag ska slutföra jobbet i tvättstugan för dagen. Sedan blir det nog att koppla av resten av dagen. Imorgon är det ny dag igen och detta årets första arbetsdag dessutom.


God Fortsättning allihopa


Vi ses       

 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards