Corinas Blogg

Alla inlägg den 20 september 2011

Av Corina - 20 september 2011 17:59

                        Mitt nya objektiv ska ju fungera att fota annat än makro med också, enligt expertisen. Så jag testade lite att fota min dotter Alma idag sedan hon kom hem från skolan. Nu är jag ju ingen porträttfotograf och har väl egentligen inget intresse av den biten heller. Men det kan ju vara kul att testa objektivet på annat än små skorvar och blommor och sånt.....ja ni förstår.

Dessa bilder har jag inte gjort något med alls inte ens lagt på mera skärpa som jag brukar. Och jag har använt blixten, inte den inbygda i kameran för den är värdelös :) Och ja dom får väl duga, eller ? Att fota människor är inte min starka sida som sagt men bilderna blir väl bara bra med de resurser jag nu har. Jag menar , jag har ju ingen studio med paraplyer och ged vet allt man ska ha :)

Detta objektiv kan bli användbart till helgen då vi ska äta surströmming med makens jaktlag i Kassjö......kanske :)


Vi ses

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards