Corinas Blogg

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Corina - 6 september 2011 13:42

Ute är det verkligen ett skitväder just nu. Det blåser och regnar småspik. Tycker så synd om sonen som är ute och paddlar i Öreälven. Och orolig är jag också då det är detta blåsväder. Ovana paddlare också gör ju inte min oro mindre vill jag lova ! Hoppas verkligen att allt ska gå bra, vill liksom ha hem min son hel........jaja jag vet att jag hönsar......... . Hade ju också lovat blanda saft och skicka med honom imorse men det glömdes bort totalt....så nu har jag dåligt samvete för det också......  


Har varit upp till mamma i Strycksele idag. Handlade till henne innan jag åkte på besöket. Lite ett och varje. Hon mådde fint, länge sedan jag såg henne så där pigg och framförallt glad  . Inte speciellt roligt väder att köra i men tack och lov är det ju inte vinter i alla fall.  


Alma skulle iväg och bada med skolan idag. Badkläderna följde med det är jag i alla fall säker på......hoppas hon hade roligt på badet.


Maken jagar idag också men senaste rapporten sa att inget hänt av vikt å värde. Han är nog snart hemma igen, blåfrusen och blöt skulle jag tro  


Nu ska jag köra igång lite kaffe hade jag tänkt mig. Drack en kopp hos mamma men pulverkaffe är ingen höjdare måste jag säga.


Vi ses

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards