Corinas Blogg

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Corina - 12 augusti 2011 18:46

 http://smartsontestpilot.se/ricoh-px/bli-testpilot/


Har ansökt om att få blir testpilot till denna kameran. Gäller väl att ha lite tur eftersom dom ska ha fem testpiloter. Men försöker man inte så........

Tänkte att denna kameran skulle bli ett komplement till min stora kamera och en kamera för min dotter att använda såhär i början.


 http://www.youtube.com/watch?v=lo9gcfI_Cwk

Jag tycker i alla fall att kameran verkar mycket intressant och skulle verkligen vilja testa den ordentligt !


 

Av Corina - 12 augusti 2011 12:32

Så var det fredag igen. Ledig...inte ofta jag är ledig en fredag innan arbetshelg men jobbar istället hela måndagen efter arbetshelgen. Just nu känns det allt utam riktigt ok eftersom jag har lite ont i nacke och axlar. Och det är inte någon efterverkan av min träning. Nåja, får se om det blir bättre under helgen..........


Igår blev det surströmming som planerat även om det blev lite senare då jag var tvungen att jobba över lite. Fick en nubbe också och en starköl dessutom. Lagom mycket, sedan blev det TV i lugn och ro resten av kvällen. Blev sängen hyfsat tidigt då man inte är så värst pigg när man varit uppe sedan kl 5 på morgonen.


Idag har jag tvättat för att ha något att jobba i i helgen :) Lite väl vågat att jobba utan kläder, eller hur ?


Ikväll är det städning på Nolia igen. Maken och dottern ska ta sig an denna biten. Torde väl gå bra som vanligt.


Vi ses

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards