Corinas Blogg

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Corina - 14 juli 2011 18:41

börjar gå mot sitt slut. Och det har väl inte blivit mycket här hemma. Tvättat lite enbart. Kroppen har valt att strula hela förmiddagen. Först nu i eftermiddag känner jag mig piggare. Varit stel och lederna har värkt så det har blivit en del vila denna dagen. Hoppas på en bättre dag imorgon.

Tänkte skippa stavandet idag men det kan bli en vanligt promenad senare ikväll tillsammans med kameran. Röra på sig måste man ju trotts allt. Stel är jag ju i alla fall........


Huset har varit fullt med lekande ungar idag. En stor del av dagen har dom varit 8 stycken. Men det går ju bra när dom mesta delen tillbringar dagen ute :) Badat har dom gjort två gånger.....märks i tvättstugan vill jag lova.


Vi hade planerat en tripp till Älgens Hus i Bjurholm men den trippen blev inget av idag. Får se om den blir under morgondagen istället. Mindre antal barn här då skulle jag tro och med lite tur är jag piggare imorgon dessutom. Man får ju sitta en stund i bilen om man ska till Älgen Hus och idag vet jag inte om jag orkat det.


Vi ses 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards