Corinas Blogg

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Corina - 5 juli 2011 17:51

                     

Försöker mig ju alltid på att fotografera fåglar fast jag egentligen inte kan :) Så även denna dagen, kan liksom inte låta bli. Träffade på en Järpe med ungar i Kassjö när jag och maken var dit idag. Inga bra bilder men dock bilder. Var till Kassjö för att hämta hem blommor därifrån och vattna det som står kvar. Känns verkligen konstigt att komma dit nu när inte Britt finns där.....man blir fortfarande melankolisk av att besöka stället.  

                         

Bilder på dottern Alma och så min gubbe :)

               

Och som avslutning lite blandade bilder i varierande kvalitet.


För tillfället är maken nere i stan för att visa lägenhet. Handlar om Britts lägenhet naturligtvis som måste avyttras naturligtvis. Och Kristina bor ju i Sorsele så vi måste såklart hjälpa till där det behövs.

Jag ska väl kanske förklara att Britt var min makes föredetta hustru och Kristina är deras dotter.........för många kan det nog verka lite udda att jag varit så engagerad i Britts sjukdom och bortgång.....och det får väl stå för dom isåfall. Jag orkar inte försvara och förklara den biten.....vi hade en bra och fin kontakt, punkt !


I övrigt har det inte blivit så mycket denna dagen heller. Lite småplock och fotograferande som ni kan se ovanför. Nu börjar det bli kväll igen och dags att avsluta dagen på passande sätt. Mest troligt framför TV:n, halvsovande :)


Vi ses

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards