Corinas Blogg

Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Corina - 28 juni 2011 14:56

                                                  
 

En sväng ner till sjön sent igår kväll för att lyssna på tystnaden och vara för mig själv lite. Blev några bilder också naturligtvis.

                   

Att sedan maken lyckats låsa dörren när jag kom tillbaka är ju en annan historia. Han hade aldrig märkt att jag gått ut :) Tur att vi har en nyckel som man får tag på ute............

 

   Idag blev det en promenad ner till Sofias stugan i sakta mak. Min höft vill inte vara med på några snabba ryck för tillfället, men helt stilla kan man ju inte heller vara. Doften av nyslaget hö är underbar att känna !

                                   

Blev lite mera bilder naturligtvis medan jag vandrade på. Tog en paus för lite meditation innan jag styrde min kosa hem igen. Att få vandra i min ensamhet är det bästa jag vet, lyssna till naturen, bara finnas till.

  Som avslutning idag blir det en bild på vårt hus i sommarskrud. I förgrunden är det vårt potatisland som skymtar. Vi hoppas det ska bli potatis till hösten även om det verkar dröja innan plantorna kikar fram :)


Vi ses

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards