Corinas Blogg

Alla inlägg den 24 juni 2011

Av Corina - 24 juni 2011 10:13

I vanligt ordning så vaknar man hur många gånger som helst under natten av ont i leder :)

Ute har regnet vräkt ner under natten och morgonen. Håller upp för tillfället och man får hoppas att det blir lite bättre under dagen. Vill ju inte att det ska regna småspik när vi ska fira på Sundlingska Gården idag kl 12.

Jag har just kokat äggen till gubbröran som ska serveras till vår lunch idag. Och jag har putsat mina fjädrar också vilket betyder målat mig. Detta händer inte alls speciellt ofta men ibland vill man vara lite extra "fin" :) Inviger idag mina nya ögonskuggor från oriflame och resultatet är väl helt ok, kan ju inte göra så mycket åt hur man ser ut egentligen :) Som en snart 47 årig tvåbarnsmor har man ju några skavanker att kämpa mot.........

Är inte heller aktuellt med sju sorters blommor heller, sedan 18 år har jag ju min lilla gubbe i säkert förvar :) Har absolut inga planer på att byta ut mitt livs kärlek!


Nu får ni alla ha en härlig midsommar, regnet till trotts för fira måste man ju göra.


Vi ses ! 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards