Corinas Blogg

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Corina - 22 juni 2011 18:54

  Några armband som jag testat att göra bara för att visa. Om intresse finns är dom såklart till salu alternativt kan jag göra på beställning. Bara att höra av sig så berättar jag mera.


   Vår katt Sixten får hänga med också. Hans sovstilar är obetalbara :)


Vi ses !

Av Corina - 22 juni 2011 18:34

Blir lite space mellan inläggen såhär under sommaren och semestern. Har liksom lite annat att pyssla med :)

Idag har jag varit och besökt mamma. Fixat med lite blommor ute hos henne i hennes blomlådor. Såklart för lite blommor ! Och såklart lite gnäll om detta från hennes sida......jaja sånt man får ta. Hon har ju blommor i två av tre lådor i alla fall. Man blir lite luttrad när det kommer till gnället :) Klippte henne också så nu är hon friserad innan midsommar. Lämnade även en flaska vitt vin till henne som present till midsommar.......inget gnäll om den i alla fall :)


Själv är jag också fixad inför midsommar, håret färgat. Blev en annan rödfärg då den vanliga färgen var slut. Men det får duga, man får inte vara kräsen :)

Imorgon ska jag testa en ny ögonskugga också, får se om man blir vackrare :) Jag betvivlar starkt men försöka duger eller hur ? Sminkar mig väldigt sällan men ibland kan det vara roligt.


Klurar lite på nya smycken. Har gjort några läderarmband som jag stansat på. Ganska enkla men dom blir rätt läckra i sin enkelhet. Borde ta mig i kragen och fota men har liksom inte blivit av ännu. Har gjort ett i lila med mitt namn på, rätt fint :) Ryms ju en del text så hundraser vore en ide att stansa, kortare kloka ord också skulle kanske fungera. Kanske latinska texter också.......

Måste dock beställa mera lås........tog hem lite för lite eftersom jag endast ville testa. Platt läder köpte jag hem i en massa olika färger men jag gillar svart och brunt, lite mera naturligt. Ska fota armbanden och lägga ut.........


Vi ses

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards