Corinas Blogg

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Corina - 17 juni 2011 13:15

Fredag och full fart mot helgen !


Varit på sommarens första begravning. Efter midsommar är det dags för begravning nummer två denna sommar. Inget man längtar efter men en del av livet.


För tillfället är maken på skogsnolia, får se när han dyker upp här hemma igen. Alma försvann just iväg till en kompis och sonen sitter uppe på sitt rum. Är med andra ord hänvisad till mitt eget sällskap just nu. Och i ärlighetens namn har jag inget vettigt planerat denna eftermiddag. Tänker inte företa mig något vettigt alls. Tar denna dagen som den kommer fortsättningsvis. Ikväll hoppas jag på lite vin och skitprat med grannen Maria. Men innan dess får jag nog se till att utfodra min familj :) Lutar åt egen Pizza idag.......

Borde kanske vila lite då jag sovit illa de senaste nätterna. Känns i kroppen faktiskt. Befinner mig i ett lite luddigt tillstånd just nu. Så det får bli lite vila medan jag är ensam.


Vi ses 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards