Corinas Blogg

Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Corina - 11 juni 2011 10:52

Man ska väl inte klaga men nu är det på tok för varmt för min smak. Söker skugga som helt enkelt inte finns !


Har städat lite på morgonen, innan vansinnesvärmen tog över totalt. Tvättar för fullt. Har hamnat på efterkälken med tvätten nämligen. Poolen är framtagen och fylls på just nu. Kommer att ta denna dagen  i anspråk, tar sin tid att fylla en pool som rymmer 12 kubik vatten :) Tur man har en hel sjö att fylla ur.......


Resten av dagen kommer nog att gå i lugnets tecken. Har plockat fram en älgfile som enligt planerna ska grillas ikväll. Snart dags att hitta på någon passande marinad. Till detta blir det troligen en sallad med salladsost, typ feta. Och till dryck lutar det åt vin för min del och öl till maken.


Ingen bloggvandring idag, för varmt för det. Hoppas ni har det bra och vi ses när värmen blir mera mänsklig ! Kramis !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards