Corinas Blogg

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Corina - 1 juni 2011 08:15

Ny dag att ta tag i. Jobbar idag - kväll igen.

Hann ut på en sväng innan regnet igår. Som vanligt hängde kameran med. Inga kanonbilder men det behöver det ju inte vara varje dag.

      Jag fotar fåglar fast jag egentligen aldrig får några bra bilder. Mitt objektiv är för klent. Men kan inte låta bli :)


Om man inte hinner med kan resultatet bli detta när fåglarna plötsligt stiger till väders :)


     Man undrar ju om det blev något liv från dessa eller om det blev mat till någon hungrig.......


    Naturen bjuder på konst också.


   Blir allt grönare för var dag som går. Och de klassiska sommarblommorna vaknar till liv även hos oss här uppe. Midsommarblomster brukar jag kalla dessa blommor, vackra men står inte så värst länge om man plockar dom. Vackrast är dom dock ute i naturen tycker jag. 


Idag blir det ingen kamerapromenad. Regnet öser formligen ner denna dagen.


Vi ses

Av Corina - 1 juni 2011 08:04

Rafael


Resenärernas och healingens

ärkeängel, vägleder dig idag.

Hans milda gröna helande

ljusstrålar ger dig energi,

hälsa och healing.


 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards