Corinas Blogg

Alla inlägg den 31 maj 2011

Av Corina - 31 maj 2011 08:08

En ledig dag att ta tag i. Hade en massa planer men farten tog slut :) Har kört igång tvättmaskinen och vikt den rena tvätten på morgonen. Ute ser det ut att bli en regndag. Planen var att gå ut med kameran igen.........


Barnen har åkt till skolan och maken är ute i skogen fram till lunch. Efter lunchen blir det att hämta en soffa som jag fått av en anhörig på jobbet. Den ska stå uppe i stora rummet som barnen har som sitt spelrum. Soffor är ju rätt dyra så får man en fin begagnad soffa tackar man ju inte nej även om soffan går åt det rosa hållet :)


Känner mig helt utmattad efter en arbetshelg ! Och ledig endast idag, sedan jobbar jag tre dagar igen varav två kvällar till kl 21. Sedan ledig en dag och ännu en arbetsdag, ytterligare en helg dag med andra ord.

Rent mentalt tror jag att jag siktat in mig på semester :) Jobbar sista dagen före semestern den 10 juni. Och min kropp behöver semester känner jag. 


Dåligt samvete för utebliven träning har jag också. Har mest drällt på med kameran när jag varit ute den senaste tiden. Vikten står stilla dessutom, fuskat för mycket. Har liksom ingen ork att ta tag i detta just nu ! Säger som eliten, jag får bryta ihop och komma tillbaka :)

Nu måste jag dock ta tag i hemmet........ses senare idag eventuellt :)

Av Corina - 31 maj 2011 08:03

Uriel

Eldens ärkeängel som smälter

vinterns snö med sin enorma

fackla med scharlakansröda

flammor, värmer ditt hjärta med

kärlek och driver bort alla faror.


 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards