Corinas Blogg

Alla inlägg den 30 maj 2011

Av Corina - 30 maj 2011 10:26

Som rubriken säger, kort arbetsdag idag, 16-21. Har varit ute med kameran en stund så jag tänkte visa lite foton idag.


                                                      Kämpar på med macrolinsen :) Kan säga att det blir spridd kvalitet med den linsen. Så mina små solar :) Älskar maskrosor ............

Det där med macrolinsen är väl ganska hyfsat men nog skulle jag föredra ett riktigt macroobjektiv trotts allt ! Får börja spara till detta när vi varit utomlands i augusti. Macrofotografering är roligt !


 Fågelungar, som vanligt blir det som små flugskitar men dock :) Ibland saknar jag mitt 70-300 faktiskt även om jag inte var nöjd med det jag hade. 55-200 är aningen klent ganska ofta :)

        Så lite smått och blandat. Ute i naturen hittar man mycket trevligt att vila ögonen på. Jag ser naturen via objektivet allt som oftast :) Och idag tog jag mitt 55-200 eftersom jag skulle använda macrolinsen lite.

 Till höger i bild, det grå huset, där bor Maria, min goa granne :) Och i det röda huset längst till vänster i bild, där bor då jag. Ett stenkast kan man väl säga.

Och här bor jag då, i paradiset :)


Vi ses            

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards