Corinas Blogg

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Corina - 25 maj 2011 21:20

Jepp, ledig ! Kan jag inte skriva så ofta men nu kan jag det, tre dagar i rad. Idag tog jag mig en sväng upp till min mamma i Strycksele. En liten trevlig stund medan hon fick städat. Drack kaffe och åt medhavt gofika.

Tog mig också tid att stanna efter vägen och fotografera lite idag också. Det brukar jag aldrig göra annars. Men idag kände jag att jag behövde få lite tid för mig själv.


                                    Några bilder är tagna här hemma och några under min resa till och från Strycksele idag, lite blandat med andra ord. Tog många fler bilder än detta. Lägger in dom på hemsidan, kanske under morgondagen.


Ikväll har jag varit på styrelsemöte med hembygdsföreningen. Massor att göra i framtiden :)

Dottern spelade match ikväll. Tjejerna vann matchen med 8-1 eller vad det nu blev. Duktiga tjejer eller hur ? Synd att jag inte kunde vara där och fotografera. Men man kan ju inte vara överallt :)


Vi ses    

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards