Corinas Blogg

Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Corina - 23 maj 2011 09:12

             Lite nya hängen och örhängen plus ett kort halsband.Ängeln med det stora hjärtat har jag visat tidigare men jag tar med det en gång till i alla fall.  Örhängena kan man göra till hängen också om man vill det. Gjorde detta udda par för att visa :) En svart och en vit liten ängel.

 
Av Corina - 23 maj 2011 08:09

                                     Roligt att arbeta i Paint Shop Pro även om ideerna inte är ens egna. Kul att testa andras vackra arbete också :) Tar tid även det och ibland får man börja om gång på gång för att det inte blir rätt :) 

 
Av Corina - 23 maj 2011 07:13

                                 Säg den lycka som varar :) Kändes så bra att veta att jag skulle börja jobba kl 16 idag efter arbetshelgen. Nu måste jag in till jobbet redan kl 13 för att planera ryggutbildning för vikarierna. Och jag måste skippa utvecklingssamtalet med sonens lärare också, det sista för mellanstadiet. Nästa termin börjar ju sonen sjuan nere på en större skola i stan. Känns inte alls bra att missa detta samtal, men det struntar ju en del i.....:)

Och imorgon är det heldag kurs igen. Men sedan blir jag ledig tre dagar innan nästa arbetshelg tar vid igen. Börjar bli lite för ofta att man måste arbeta två och tre helger på raken numera. Måste göra något åt detta för kroppen orkar inte med längre. Men kanske har vi hittat en lösning, den som lever får se.


Lite foton från helgen.


Vis ses

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards