Corinas Blogg

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Corina - 17 maj 2011 14:58

Steg som vanligt upp kvart över sex idag. Vill ha lite lugn och ro innan jag väcker barnen :)

Kvart i sju väcker jag Alma, då har oftast Viktor redan stigit upp,klätt sig och ätit frukost :) Alma behöver tid för att vakna till liv innan frukost och påklädning.


När barnen åkt till skolan begav vi oss ner till Umeå för att handla och göra ett sjukbesök på onkologen. Vi handlade först och begav oss till onkologen för besöket efter detta.


Hem igen för lite lunch, blev havregrynsgröt och smörgås till lunch idag. Gillar gröt :)


Sedan har vi varit på utvecklingssamtal med Alma och hennes nuvarande lärarinna Barbro. Till hösten blir det ju ny lärare för Almas del, övertar ännu en gång Viktors lärare :) Himla bra att redan känna läraren :) Bara possitivt om Almas utveckling. De nationella proven har hon klarat med glans, matte och svenska. Flera av proven med alla rätt. Inte utan att man verkligen är stolt mamma :)


Har köpt Alli på apoteket idag för att kanske få lite mera fart på viktminskningen. Den har ju avstannat lite trotts träning och omläggning av kosten sedan tidigare. Kanske kan Alli få igång systemet igen......prova kan man ju alltid göra och preparatet har ju visat sig rätt effektivt på andra så varför inte på mig också.....?

Planerar en stavrunda ikväll, är behövligt ! Ska bara se till att fixa middag först. 

Vi ses

Av Corina - 17 maj 2011 07:42

Cassiel


Mildhetens ärkeängel som

gråter över världens sorger.

Han lindrar din hemliga sorg,

torkar dina tårar och

tröstar dig.


 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards