Corinas Blogg

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Corina - 15 maj 2011 07:05

En ny kategori. Detta för att lättare hitta på min blogg :) Vet inte om det blir så men jag inbillar mig det i alla fall.

Lägger med andra ord ut mina reigerade bilder en gång till för påseende. Kan bli flera med tiden. Under kategorin Änglar kommer jag att med ojämna mellanrum presentera lite olika änglar och fakta om dessa.


                       

Av Corina - 15 maj 2011 06:24

God Morgon, som vanligt vaknar jag tidigt. Och har haft bruten sömn också.....

Ute är det mulet och har regnat inatt. Så himla typiskt. Övriga dagar har varit soliga men idag när Alma ska spela match är det regn :(

Kl 08.55 ska vi vara på Klacken för att hämta upp en passagerare. Två till extra har jag med mig hemifrån, Marias gubbe och dotter Felicia. Maria själv bevistar en annan match i Holmsund samtidigt :) Logostik handlar det hela om. Min egen gubbe befinner sig ute i skogen tillsammans med hemvärnet. Gubbar behöver leka dom också :)

Jag hoppas regnet inte förstör möjligheterna till att få några kort....vore trist helt utan kort från matchen.

Sonen stannar hemma, han är inte ett dugg intresserad av fotbollen :) Och allra minst av att se syrran spela. Man märker att han går med stormsteg mot tonåren, fyller ju 13 i Juni :) 


Natur - Ute

Se - Skönheten i naturen

Hör - Tystnaden i naturen

Känn – lugnet i naturen

Se hör känn – existera tillsammans med naturen

Upplev hur det är att bara existera tillsammans……


 

   

Två av mina bearbetade bilder igen. Att byta färg på bakgrunden och behålla blommans färg är ganska rolig faktiskt.....tycker jag då :) Att leka måste man få göra och man gillar ju olika lekar, eller hur ?


Vi ses


Av Corina - 15 maj 2011 06:18

Mikael


Solens och segerns ärkeängel.

Han beskyddar dig med sina

gyllene vingar och mäktiga

svärd. Han lovar att du lyckas

förverkliga dina drömmar idag.


 


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards