Corinas Blogg

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Corina - 11 maj 2011 09:15

Man lär sig hela tiden .......kan ju hoppas det sitter kvar också. Jobbar ju ganska aktivt med Tavelsjö Hembygdsförening. Och vi har ju kartlagt Tavelsjö gamla kyrkogård. Och vi arbetar ständigt vidare med detta. Just nu i form av en studiecirkel. Vi har haft bra hjälp men nu vill vår hjälpande hand lämna ifrån sig ansvaret med detta. Och detta hamnar således på mig som ansvarar för vår hemsida http://tavelsjohembygdsforening.se

Detta betyder nya saker för min del. Allt har gått via disgen och detta kan jag ingenting om alls. Nu på morgonen har jag installerat programmet och detta tedde sig som rena grekiskan för mig  . Men nu är det installerat och laddat in det vi samlat in, tydligen.......nu får jag ta mig tid till att hoppa runt på detta programmet och se om jag fattar något. Man lär så länge man lever, eller hur ?

Men än så länge har jag inte en aning om hur man uppdaterar det hela men med tiden kanske jag lyckas lära mig det också.

Vi ska ha en träff i cirkeln imorgon kväll är det meningen. Jisses hur det ska gå kan man ju undra   . Inte nog med att programmet är nytt, datorn är ny också och inte har jag riktigt hunnit lära mig allt......hm.....spännande kan det bli kan jag ju lugnt säga . Jag får hoppas att deltagarna har överseende med min ringa kunskap ett tag framöver.........


Vi ses 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards