Corinas Blogg

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Corina - 10 maj 2011 19:10

Oj vad denna arbetsdagen blev lång. Vaknade på morgonen med nackont och ont i axlarna......men vadå, det har jag ju haft tidigare så jag tänkte att det går väl över som vanligt när jag kommer igång på morgonen. Men nädå, inte alls denna gången. Har arbetat hela dagen och haft ont  . Imorgon är jag ledig och ska försöka fixa detta.....plus att det blir att stanna hemma från jobbet och ta det piano efter behandling. Inget jobb mera denna veckan med andra ord. Tror det är allt stillasittande på utbildningen som spökar lite, är ju inte van att sitta stilla och stirra på en duk framför mig hela dagar. Straffar sig tydligen. Värst är det att mina fingrar börjar domna lite och det brukar vara bäst att kurera i tid. Har haft detta tidigare men gick längre då innan jag stannade upp, den gången tog det tre veckor att bli bra. Så nu bromsar jag tidigare......... har inte tid att bli hemma någon längre tid just nu faktiskt.


Annars har dagen varit bara bra. Allt lugnt på avdelningen numera. En skön stämning äntligen.


På lunchen tog jag en promenad i det underbara vädret och fotade lite mera från konsten på området där jag jobba, konstparken på Umedalen. Korten kommer så fort jag kollat igenom dessa.


Vi se  

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards