Corinas Blogg

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Corina - 5 maj 2011 18:25

Tredje kursdagen på raken avslutade, totalt den fjärde. En kursdag kvar men den blir den 24 Maj. Nu packar jag för att tillbringa helgen i Sundsvall. Där är det politiken som kallar. Får se vad det kan ge. Vi åker buss dit och hem. Åker kl 7.30 hemifrån. Om jag ska vara ärlig känns det lite jobbigt just nu faktiskt. Har ju varit på tårna nu sedan förra fredagen :) Nästa lediga dag blir först på onsdag..........

Fast jag måste erkänna att kursen har varit mycket givande och lärorik. Om helgen blir det är jag väl tveksam till :) Men å andra sidan får jag ju en del tid utan familjen även om man sitter mesta tiden och lyssnar..........


Den nya datorn fungerar utmärkt.....hittills i alla fall. Har windows 7 som operativsystem på denna och det ska ju vara bättre än vista om man får tro expertisen. Får väl se hur det är med detta. Kan ju erkänna att vista haft problem med diverse saker faktiskt och varit lite långsamt.....jaja, den som lever får se :)


Har inga bilder att delge er idag men efter helgen kanske jag har det. Jag hoppas på lite ledig tid också så man kanske kan ta en promenad och ta lite foton.


Vi ses

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards