Corinas Blogg

Alla inlägg den 29 april 2011

Av Corina - 29 april 2011 18:35

Så var det dags för ännu en helg, hoppas alla ska få en trevlig sådan dessutom. Själv ska jag arbeta ännu en helg.


Min lediga dag, som var idag har jag tillbringat på en facklig utbildning hela dagen. Det gick bra det också :) Fyra likadana dagar är inplanerade nästa vecka. Så nästa lediga dag blir fredag nästa vecka och då bär det av till Sundsvall i politikens vägnar. Så man kan ju säga att det är ganska mycket just nu :)


Efter en stillasittande dag var det rätt skönt att ta stavarna och gå en runda efter middagen. Rensa skallen lite :) Blir ju lite korvstoppning på de utbildningar man går. Och man är inte van att sitta på en stol en hel dag......

Lite foton blev det ikväll men dessa ska ni få ta del av vid senare tillfälle. Kanske kan det bli flera foton under helgen. Hoppas komma mig ut under morgondagen då jag har fyra lediga timmar mitt på dagen. Känns inte riktigt motiverat att tillbringa tiden inne på ett gym nu när våren kommit. Tar hellre en promenad med kameran i högsta hugg då.


Vi ses !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards