Corinas Blogg

Alla inlägg den 20 april 2011

Av Corina - 20 april 2011 14:55

Upp före tuppen, arbetsdag men en kort sådan, 7-12. De timmarna gick som vanligt fort eftersom det hela tiden är fullt upp dessa timmar.

Innan jag åkte hem handlade jag lite. Blir fyllda pitabröd ikväll till middag. Dotterns önskemål :)

Påsken har i alla fall kommit igång, skärtorsdag imorgon då jag är ledig igen. Men sedan blir det att arbeta helgen, ledig annandagpåsk. Skulle visst bli bra väder hela påsken.....kanske hinner man njuta lite trotts arbetet.


Var ingen magsjuka som dottern drabbats av. Gick över för fort och ingen av oss andra drabbades. Tror nog det mera berodde på för mycket godis, för lite riktig mat och för lite sömn.......hon har reagerat på detta sätt tidigare nämligen. Nu är hon i alla fall pigg och glad igen efter att ha både ätit ordentligt och sovit ordentligt också.


Nu ska jag själv ta tag i tvättstugan sedan får jag se om jag hinner ta hand om lite gamla foton som blivit sparade men inte kollade på ordentligt. Får se om jag orkar med fotona.............just nu känns det inte riktigt så faktiskt.


Vi ses 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards