Corinas Blogg

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Corina - 18 april 2011 21:57

Egentligen en ointressant dag.......jobbat kvällen, slutade kl 20. Allt lugnt på jobbet. Och även hemma även om dottern mår pyton......har kräkts.....magsjuka ? Lär vi väl märka om någon fler i familjen insjuknar under det närmaste dygnet.


Postar vinsterna till de lyckliga vinnarna imorgon och hoppas alla ska bli nöjda. Funderar på ny utlottning men inte än på ett tag........ måste ha något att lotta ut först :)


Ledig imorgon, kanske blir det en tripp till Strycksele. Beror ju på hur dottern mår fortsättningsvis. Hon mår fortfarande pyton i alla fall och kräks upp allt det hon får i sig. Inte lovande med andra ord :(

Kanske blir det en dag imorgon då jag får stöka här hemma istället och kanske ordna med lite foton som jag inte hunnit med riktigt och sortera lite papper skulle behövas också.....den som lever får se.


Vi ses


 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards