Corinas Blogg

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Corina - 3 april 2011 12:36

              Lite lek med kamera och blixt. Eftersom det inte blev någon resa till pappa roade jag mig lite med min kamera och blixt.


      Min lilla dotter Alma före och efter toningen igår. Hon är nöjd så då får väl mamma vara det också :)


  Grannen Maria, som faktiskt inte är så värst lätt att fota alla gånger men det blir rätt kuliga foton :) Tack för trevligt sällskap på fredag kväll !


  Och så det sista kortet. Där har jag använt mig av en närbildslins och nu undrar jag om ni kan säga vad det är jag fotograferat ? Inga priser delas ut :)


Vi ses !  

Av Corina - 3 april 2011 11:34

Planerna var att besöka min pappa och hans fru idag. Men av det blev inget då dom skulle åka bort, vilket inte sker så ofta. Så det får bli en hemmadag istället.


Det töar för fullt vilket också betyder att det är glashalt här ute hos oss. Jag väljer att stanna inne idag och tar en sväng till IKSU imorgon innan jobbet istället.


Alma fick tona håret igår, färgen blev svart men det blev inte sådär korpsvart faktiskt. Blev liksom svart med lite ljusa slingor, ganska snyggt faktiskt. Foto kommer kanske under dagen.


Vi ses !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards