Corinas Blogg

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Corina - 13 mars 2011 13:37

Var ju ute och gick igår och lovade lite bilder. Inga märkvärdiga bilder alls. Har fotat samma sak säkert hundra gånger under mina tidigare promenader. Men har man kameran med sig fotar man i alla fall :)

Några bilder på barnen, mest Alma. Satt och lekte lite med kameran en kväll uppr i Sorsele. Inga märkvärdiga bilder detta heller men man kan kanske fördriva tiden i alla fall :)


Vi ses !

Av Corina - 13 mars 2011 09:21

  

Så var det söndag igen. Vaknade tidigt som vanligt. Kan inte ligga kvar då min höft gör det omöjligt att hitta en liggställning som inte gör ont. Bilden jag bjuder på idag på morgonen är en bild jag gjorde igår kväll i mitt PSP.

Satt också och bökade lite med grannen Marias blogg också. Tyckte den behövde ett litet lyft :) Vet inte vad alla tycker om resultatet men det får väl Maria reda på vad tiden lider. Vad hon själv tycker är ju i slutänden det viktiga. Får väl höra när hon vaknar idag.........


Var och umgicks med Maria på fredag kväll och som vanligt hamnar vi i olika diskutioner som emellanåt kan bli ganska livliga :) Men trotts detta brukar dessa diskutioner vara rätt givande även om vi inte delar alla åsikter :) Tack för en som vanligt trevlig kväll kära granne !


Igår tog jag en promenad.......lite kämpigt med min onda höft men det går :) Träning kan ju inte vara skadligt eller.......efter en promenad får jag dock ta det lugnt eftersom värken hindrar men det som inte dödar det härdar. Känns rätt bra idag i alla fall. Tog lite kort också som jag under dagen ska delge er här i bloggen, så jag återkommer senare under dagen.


Vi ses !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards