Corinas Blogg

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Corina - 24 februari 2011 09:15

Redan torsdag ! Har en massa som skulle ha varit gjort men inte blivit av. Nåja, lär väl hinna det jag ska med tiden. Ingen tar ju jobbet från mig :)


Petat med hembygdsföreningens hemsida lite. Förbättrat hoppas jag. Ändrat startsidan, bytt färger för att få den mera läslig. Vet inte riktigt om jag lyckats. Sidan måste fixas bättre och uppgifter måste läggas till. Men jag får ta tag i detta efter årsmötet på måndag kväll. Då har vi förhoppningsvis en ny styrelse. En länksida måste till också. Måste bara samla in lite länkar till andra föreningars hemsidor. Irriterande är att dygnet endast har 24 timmar....ibland skulle man behöva betydligt mera :) Men lunchmötet jag var på verkar lovande inför framtiden måste jag säga, samarbete mellan de olika föreningarna är aldrig fel ! Att utbyta erfarenheter och ideer kan aldrig bli fel, eller hur ?


Nåja, nu händer det inte så mycket mera idag eftersom jag ska jobba med start kl 12 och slut kl 21. Ni får ha en fortsatt trevlig torsdag.


Vi ses !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards