Corinas Blogg

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Corina - 15 februari 2011 20:02

Ok nu ska jag återuppta min förbränning. Nya tag på IKSU med andra ord. Hade en mycket givande date med en snygging på IKSU idag :) Han ordnade galant ett spännande sträningsprogram till mig, ska bli himla kul att köra det programmet kan jag säga ! Kommer att sikta på tre träningar per vecka. Två styrka och ett pass på crosstrainern mellan dessa pass, för att bränna fett :)


Köpte mig en belöning idag också, ett par nya jeans :) Tyckte jag behövde lite uppmuntran. En storlek ner......inte illa eller hur ? Förhoppningen är ju att krympa ur även dessa inom en snar framtid :)


Läste just i grannen Marias blogg att hon har planer på att använda mig som modell när hon tränar porträttfotografering.......lycka till säger jag bara :) För jag är nog en av de mest otacksamma att fotografera.......men hon behöver träning och vad gör man inte för en god grannsämja :)


Nu ska jag kika på andra programmet om Täfteå Loge...........


Vi ses !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards