Corinas Blogg

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Corina - 9 februari 2011 21:15

Har beställt gymkort via arbetet på iksu på Umedalen. 242 kr per månad kostar detta träningskort, förmånerna är många vad jag förstod. Hoppas dom handlägger detta snabbt så jag kan börja träna snart.......

Funderar nu på att skaffa en ny våg hit hem, den gamla väger inte alls rätt...får fundera vidare, vill ju trotts allt kunna hålla lite koll på min vikt fortsättningsvis också.


Ikväll följde jag Alma till hennes dansträning. Nu när jag inte har viktträffarna på onsdagar kan jag ju göra det. Man får inte titta på träningen utan får snällt vänta utanför dansstudion :) Men det finns kaffe att tillgå och man kan ha med sig en god bok att läsa eller som jag, lyssna på god musik som jag har på mobilen....


Tvätten är avklarad för denna gången. Hänger på tork. Känner mig pigg ikväll, kanske beroende på den toksnabba stavgången på morgonen som gjorde mig totalt genomsvetting och härligt trött i kroppen, en stund :) Får se om det kan bli en likadan sväng imorgon innan jobbet, beror lite på hur kallt det blir. Skulle tydligen bli svinkallt igen. I annat fall kan det kanske hinnas med på fredag då jag har kortdag till kl 14. Den som lever får se :)


Vi ses !

Av Corina - 9 februari 2011 11:55

Idag fyller min älskade gubbe år, grattis till honom ! Vi ska snart dricka kaffe och få oss en liten tårtbit.

Tvättmaskinen snurrar som vanligt. Mest handdukar idag dock.


Ute skiner solen idag. I ren frustration över xtravaganzas konkurs blev det en ordentlig stavsväng på morgonen. Ordentligt svettig var jag när jag kom hem igen. Jag ska banne mig inte ge mig bara för detta. Om inte annat får jag väl gå bort resten av fettet......men det lutar åt iksu som ligger utmed mitt arbete. Där får man billigare om man jobbar åt kommunen dessutom. Får kolla mer imorgon när jag jobbar igen. Styrketräningen vill jag inte bli av med kosta vad det kosta vill. Min kropp behöver denna träning.


Idag startar Almas dansträning så istället för viktträff blir det att följa henne dit då.


Vi ses !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards