Corinas Blogg

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Corina - 8 februari 2011 22:38

Jaha så kommer man hem och går igenom dagens mail och får dagens chock !


Xtravaganza i Umeå har gått i konkurs och är stängt från och med idag tisdag .....inga träningsmöjligheter längre med andra ord och hur blir det nu då ?


Känner bara förvirring just nu, hur ska jag lyckas med detta nu då utan stödet ? Funderar lite hit och dit, finns ju olika gym i stan visserligen. Har kollat runt lite för trotts allt kan man ju inte bara lägga av nu.......träningen flyter ju på som bäst just nu. Och jag mår ju bra av träningen dessutom....styrketräningen har ju verkligen varit en metod med stort M för min del. Vill ju fortsätta ju........


Tagit fram lite om IKSU som ligger utmed min arbetsplats....inte gratis men verkligen fint. Möjlighet till gym plus simmning också......370 kr per månad.....tål att tänka på, eller hur ?

Jag kan ju inte ge upp mitt nya lätta liv bara för att xtravaganza inte fungerar, eller hur ? Nix pix......jag ska tappa de där kilona i alla fall även om jag måste hitta min helt egna motivation helt plötsligt.


Imorgon är en ny dag.....och nya tag ! Mot mitt nya lättare liv, i egen regi med andra ord.


Vi ses !

Av Corina - 8 februari 2011 08:54

Följde Alma på fotbollsträningen igår kväll. Glömde blixten hemma så jag fick arbeta lite med kamerans inställningar istället och sedan lite justeringar i elements när jag kom hem. Hyfsat resultat trotts allt :) Det är otacksamt att fotografera i lysrörsljus utan blixt faktiskt.

Det var i alla fall ett gäng lätt ofokuserade flickor som drabbade samman. Men till slut blev det lite träning :)


Vill också tacka för alla peppande kommentarer i min blogg, ingen nämnd och ingen glömd ! Sporrar lite extra när man hejas fram måste jag säga.


Idag står arbete på schemat, 12 - 21 jobbar jag idag. Kl 20 på SVT 1 är det dansband som gäller från Täfteå loge. Där har jag tillbringat hundratalet trevliga danskvällar......första gången var jag nog bara 13 år :) Signar som idag sköter danserna har jag jagat tillsammans med under drygt tio år, plus att jag var hjälpande hand när han höll i jägarskolan under många år. Ska försöka titta lite på första programmet ikväll på jobbet, spännande !


Vi ses ! 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards