Corinas Blogg

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Corina - 4 februari 2011 08:29

Jepp redan fredag. Min lediga dag försvann lika snabbt som avlöningen :)


Arbetsdag men kort sådan, 15 - 20 handlar det om idag. Så det blir styrketräning innan arbetet idag.


Barnen har åkt till skolan i vanlig ordning. Dottern följer en kompis hem idag och ska ligga över så henne träffar jag först imorgon när jag arbetat klart. Sonen torde väl komma hemsom vanligt men jag har då åkt för att träna och arbeta.


Fick liv i mitt gamla Paint Shop Pro igår kväll. Sporrade verkligen att få Plug insen att fungera igen. Nu kan jag jobba med min grafik som jag vill igen :) Oj vad roligt ! Har inte en aning om hur jag bar mig åt men helt plötsligt gick det att få in det jag inte lyckats med sedan jag bytte dator ! Jepp, nu kan jag verkligen komma igång med att tillverka bakgrunder igen.......fast några dagar behåller jag nog det jag fick till senast :)

Och du Maria (mariafoto) nu har jag nya varianter på häxor :)


Och till spanaren.....PSP är ett toppenprogram att jobba i ! Och egentligen är det väl som med allt annat i livet, endast fantasin sätter stop :) Den senaste versionen av programmet är riktigt hyfsat när man redigerar foton också, kan man göra i mitt med .....och programmet är inte dyrare än andra program att skaffa. Men man måste handla via nätet när man köper det. Kolla in Corels hemsida på nätet, där kan man läsa mera. Funderar själv på att uppgradera men det får vänta ett tag till.


Vi ses !  

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards