Corinas Blogg

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Corina - 29 januari 2011 16:00

Så har vi då varit till metropolen Burträsk, där man också tillverkar Västerbottensosten. Resan gick bra, fick kravla mig ur bilen lite försiktigt bara.

    

Våra duktiga flickor vann hela turneringen ! Oj vad dom spelade bra. Dom fick slita ganska hårt då dom var så få. Endast sex flickor. Men med den viljan som dom visade vann dom ändå ganska enkelt ! Hurra hurra hurra hurra !


Nu puttrar maten på spisen, citronkyckling efter eget huvud kan man väl säga :) Jag använder ju sällan recept.......blir lite mera spännande då.


Kom på att jag skulle testa ett par av mina jeans, i en mindre storlek. Och dröm om min förvåning, jag tog mig i dom utan större slit ! Oj vad glad jag blev ! Visserligen kommer dom nog att sitta bättre om jag tappar ett kilo till men jag kan använda dom..............


Ikväll blir det att ta det lite lugnt i sällskap med min lilla gubbe och imorgon bär det av till Vindeln och Buberget för att dottern ska åka slalom, en kompis har sitt födelsekalas där. Vi ska hyra utrustning till henne och kamratens föräldrar bjuder på liftkortet.


Vi ses !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards