Corinas Blogg

Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Corina - 28 januari 2011 14:51

Så har jag varit ute med mina stavar, 6625 steg blev det idag. Ska jag komma upp i 10000 steg får jag ju gå till Kina känns det som.......


Har bökat med bloggens utseende också.....som ni kanske märker. Gillar att testa lite olika saker. Nu ser den ut på detta sättet ett tag i alla fall. Men man vet aldrig hur länge :)


Hade hoppats på en hemmahelg i lugn och ro efter att ha haft en verkligen tuff vecka.....men det blev det då inte. Imorgon blir det en bilresa på tio mil för att bevista fotbollsturnering. Bara att ladda upp med värkmedicin och sätta sig i bilen med andra ord. Just för tillfället var det ju inte riktigt vad min kropp längtat efter......måste alla turneringar arrageras så lååååångt bort ?


Tänker i alla fall kvista över till Maria ikväll en stund. Man kan behöva lite socialt umgänge, kanske glömmer jag värken i kroppen en stund i alla fall. Just nu värker varenda led känns det som.


Var om på apoteket idag också och köpte glukosamin. Ska testa och se om mina stela leder kan bli lite smidigare med det. Har ju lite startsvårigheter om man säger så.....efter en stund går det bättre. Tanten börjar bli gammal, eller ?


Vi ses !

Av Corina - 28 januari 2011 08:26

Ledig (dansar och ler).....efter sex dagars arbete (heldagar) känns det inte helt fel att vara ledig, tre dagar dessutom :)


Kom på nu på morgonen att jag inte nyttjat möjligheten med epostadresser via mitt webbhotell. Nu har jag testat så nu har jag, Viktor och Alma epost adresser via min hemsida. Fungerar perfekt och det blir enkla adresser för barnen att komma ihåg dessutom. Att jag inte gjort detta tidigare ! Och man vidarebefodrar bara till min vanliga adress så kan barnen läsa sina mail i min mailbox....enkelt !

Har ändrat min kontaktmail med andra ord i min presentation.....ni märker ingen skillnad......på hemsidan är det också ändrat, ska försöka fixa det på Almas egna hemsida också. Dessutom får man lite extra koll på vad ungarna bökar med också...kan ju behövas det också.


Idag måste jag dock ner och handla inför helgen plus att sonen måste få nya längdskidor och pjäxor. Återkommer kanske senare idag hit för mera skrivande.


Vi ses !


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards