Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 25 januari 2011

Kursdag nr 2

Av Corina - 25 januari 2011 17:23

Så var andra dagen till ända. Gick fort denna dagen. Full fart från start med allehanda fötflyttningstekniker. Repetitioner även denna dag egentligen men det behövdes kan jag säga. Allt kommer man inte ihåg från förra gången man gick. Det var ju ett anta år sedan kan jag lugnt påstå.

Nu är jag hemma i alla fall och middagen är avklarad. Nu fattas enbart dottern. Hon är på kyrkis och åker hem med en klasskompis. Hon kommer nog snart.


Fortsätter med lite gamla bilder från mina gallerier. Lite vattendroppar och några vinterfoton. Kanske inte mitt bästa men det är kul att leka med kameran ibland :)


Egentligen borde jag väl ägna mig åt att svara på kommentarer men hinner inte just nu och förresten börjar orken tryta också. Kanske återkommer jag under kvällen.


Vi ses !

 
 
Spanaren

Spanaren

25 januari 2011 18:01

Jag vill också ha en systemkamera *gapskratt*. Vilka toppenbra bilder av dina vattendroppar, riktigt hög fotoklass på dem :-) Antar att du har laborerat med färgen i efterhand eller hur har du gjort? Mina bildspel går så fort motför dina bildspel?!?! /kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

Corina

25 januari 2011 20:34

Jag har bytt bakgrunder när jag fotograferat dropparna.
I vissa bildspel kan man ställa in hur länge bilderna visas. Du kanske har ett sånt bildspel ? På one.com där jag har hemsidan där galleriet är en funktion blir det som mina bildspel (och Marias som har samma webbhotell som jag). Är det picasa du jobbar med ?

 
Calma

Calma

25 januari 2011 22:30

Hej igen!
Ahh vad häftigt,vilka finesser,hmm
nu ter sig ens egen kamera futtig *L*

Bildspel,jaha överkurs igen,för mej *L*

Haft en bra dag till i repetitionens tecken,
men som du säjer,behövs kanske

Ha det bäst,kramen Calma:=)

http://calma-s.bloggplatsen.se

Corina

26 januari 2011 21:41

En systemkamera är inte dum att ha :) Men visst, den kräver viss kunskap och kostar ju en del...
Bildspel är trevligt och egentligen inte alls svårt (säger jag som bygger egen hemsida *S*).
Kram !

 
Kemimannen/Håkan

Kemimannen/Håkan

25 januari 2011 22:56

De är så himla fina de där droppbilderna.

http://kemimannen.wordpress.com

Corina

26 januari 2011 21:40

Tack tack tack !

 
Ruth

Ruth

25 januari 2011 22:58

Har åter suttit och förundrats av alla dina fina bilder. Du bjuder på så mycket vackert.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

Corina

26 januari 2011 21:39

Tackar och bockar !

 
Spanaren

Spanaren

26 januari 2011 10:13

Jepp, Picasa är det och jag ser ingen tidsinställnning där *ler*. Fast det går ju att trycka manuellt om bilderna fladdrar fram för fort eller för sakta *gapskratt* /kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

Corina

26 januari 2011 21:39

Är inte riktigt hemma på picasa....så där går jag bet :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards