Corinas Blogg

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Corina - 19 januari 2011 19:27

går mot sitt slut. Jobbade till kl 15 idag men eftersom jag endast lyckades få 20 minuters lunch gick jag hem kvart i tre. Nu är jag ledig två dagar innan helgen tar vid. Jobbar lördag och söndag för att sedan gå kurs måndag - onsdag.


Imorgon är det dags för mitt cellprov, som jag får ta på min vanliga vårdcentral vilket känns ganska bra.

Hoppas kunna träna efter cellprovet men först ska jag göra ett besök på Cyberphoto här i Umeå för att hämta min nya fotoväska som jag beställde nyss. En som man både kan bära på ryggen och framme på magen. Verkade helt ok och priset skapligt, 395 kr. Man kan ju bara hoppas att man blir nöjd. Svårt med bra kameraväskor tycker jag. Dom ska ju vara praktiska och samtidigt rymma en massa pryttlar. Ryggsäcken jag har är inte alls praktisk när man är ute och fotograferar, visserligen rymmer den allt men hemskt bökigt att ha den på ryggen är det ! Axelväskan blir obekväm att bära om man ska gå långt. Och dessutom rymmer den inte allt jag vill ha med mig.....nu hoppas jag på denna nya istället......lär återkomma i ämnet.


Har inte tappat någon vikt egentligen, hänger kvar på mina 90,2 kg. Så nu har jag lagt om dieten med att utesluta så mycket som möjligt av kolhydrater i min kost. Äter således inte potatis, pasta och liknande. Så dricker jag te på citron och Ingefära som ska öka förbränningen. Väntar på ett nytt personligt träningsprogram också som jag ska variera med för att hålla kvar motivationen att träna som jag hittills gjort. Så får vi se hur detta fungerar.


Vi ses !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards